Ofte stilte spørsmål

HAR DU PROBLEMER MED APPEN?

For spørsmål om ditt medlemskap, eller endringer relatert til medlemskapet, ta kontakt med ditt lokale treningssenter.

Du finner informasjon om ditt senter under «Min Side» i iQey.

Alle andre henvendelser som omhandler bruk av iQey eller feilmeldinger, kan sendes til: post@iqey.no

OFTE STILTE SPØRSMÅL:

Hjelp! Jeg får ikke opp døroversikt i iQey! Hva gjør jeg?

  • Sørg for at du har på bluetooth! For Iphone brukere som velger å skru på Bluetooth via innstillinger. Klikk på «Tillat nye tilkoblinger» i blå skrift.
  • Om du ikke har wifi-tilgang, må du skru på mobildata.
  • Sørg for å være i nærheten av døren du ønsker å åpne.
  • Om medlemskapet ditt ikke er aktivert enda, eller faktura ikke betalt vil ikke iQey gi tilgang til dørene.

Får du fortsatt ikke opp dørene?

  • Skru av/lukk iQey helt, og åpne igjen.

Vises dørene i feil rekkefølge?

  • Send et skjermbilde til post@iqey.no, så retter vi opp i dette.