Ofte stilte spørsmål

HAR DU PROBLEMER MED APPEN?

Vårt support-team står klare til å hjelpe deg med det du måtte lure på som iQey bruker.

Support
Gå til “Min side-Min konto- Support” for å få mer informasjon om appen, samt melde inn en supportsak. Du vil da også kunne se status på din pågående sak fram til vi har løst problemet for deg!

Adgangskort
Har du problemer med “Adgangskort”, se sjekklisten nedenfor.

Medlemskap
For spørsmål om ditt medlemskap, eller endringer relatert til medlemskapet – ta kontakt med ditt lokale treningssenter.

Du finner informasjon om ditt senter under “Min Side” i iQey.

Øvrige henvendelser
Alle andre henvendelser som omhandler bruk av iQey, kan sendes til: post@iqey.no

OFTE STILTE SPØRSMÅL OM “ADGANGSKORT”

Hjelp! Jeg får ikke opp døroversikt i iQey! Hva gjør jeg?

  • Sørg for at du har på bluetooth!
  • Logg deg inn på WIFI gjestenettet på senteret, enten iQey-nettet eller gjestenettet til ditt lokale senter. Passordet finner du under “Mitt senter”.
  • Om du ikke har wifi-tilgang, må du skru på mobildata. Vi gjør obs på at noen sentere har dårlig dekning på mobilnettet.
  • Sørg for å være i nærheten av døren du ønsker å åpne.
  • (iOS) Sveip opp/ned for å få opp Kontrollsenter -> Skru av bluetooth i kontrollsenter, skru så på igjen samme sted.
  • (iOS) For iPhone-brukere som velger å skru på Bluetooth via innstillinger. Klikk på “Tillat nye tilkoblinger” i blå skrift.
  • (iOS) For iPhone-brukere: Hvis du ikke godtok stedstjenester i førstegangsregistreringen må du tillate det nå. For å løse dette går du til telefonens Innstillinger, blar ned til iQey og klikker på Sted. Så velger du tillat stedstilgang: “Alltid”.
  • NB: Om medlemskapet ditt ikke er aktivert enda, eller om du har en ubetalt faktura, vil ikke iQey kunne gi adgang til ditt senter.

Får du fortsatt ikke opp dørene?

  • Gå til telefonens Innstillinger -> Generelt -> Nullstill (helt på bunnen) -> Nullstill nettverksinnstillinger
    Telefonen skrus nå av. Ved åpning av iQey på ny skal bluetooth fungere optimalt.
  • Skru av/lukk iQey helt, og åpne igjen.